Service & Support

Service & support

Service & Support

Om een beveiligingssysteem optimaal te laten werken en onnodige defecten te vermijden, is het vereist dat dit correct en van nabij wordt
opgevolgd. Een jaarlijks nazicht en onderhoud is noodzakelijk voor een vlotte en feilloze werking van uw systeem.

Service_Banner.jpg

Voor een inbraakalarm voorziet de wet een verplichte jaarlijkse onderhoudsbeurt. Indien uw verzekeringsmaatschappij om een INCERT-attest vraagt, is één van de vereisten daarvoor een servicecontract voor het onderhoud van uw installatie. Bij het servicecontract dat Sterkens Security aanbiedt, is telefonische bereikbaarheid van onze wachtdienst inbegrepen, waarbij u op elk moment 24/7 beroep kan doen in het geval van een probleem met of een defect aan uw installatie.

Service-Support_service.png
Service-Support_service.png

Een meldkamer waakt over uw veiligheid

Zelfs de meest verfijnde alarmsystemen bieden geen optimale bescherming als ze niet aan een meldkamer verbonden zijn. De diensten van de meldkamer SERIS Monitoring garanderen een permanente verbinding, 24/7, met professionele operatoren die u te woord staan. De meldkamer verwerkt alle inkomende signalen die afkomstig zijn van uw alarmcentrale volgens de opgegeven instructies. De verantwoordelijken worden op de hoogte gebracht bij verdachte signalen zoals inbraak, hold-up, sabotage, brandalarm, stroompanne, gedwongen uitschakeling … Indien nodig worden volgens de procedure ook de hulpdiensten opgeroepen. Uw veiligheid wordt op elk moment gegarandeerd.

Service-Support_meldkamer.png
Service-Support_meldkamer.png
  • Eerst zien, dan ageren
  • Comfort en gemoedsrust
  • Twee keer meer zekerheid
  • Virtuele ronde
Service-Support_schema.png

6000+ mensen kozen voor veiligheid en zekerheid zonder zorgen. Vertrouw ook op onze service!